کتاب مرجع WorldCat

download pdf Erinnerungen eines Pharmakologen ; Vortrag, gehalten am 10.02.1981 im Medizinhistorischen Institut Mainz, دانلود Erinnerungen eines Pharmakologen ; Vortrag, gehalten am 10.02.1981 im Medizinhistorischen Institut Mainz,Gustav Kuschinsky, کتاب های Gustav Kuschinsky,Mainz [s.n.] 1981, لیست کتاب های Mainz [s.n.] 1981,WorldCat, کتاب های WorldCat

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات از بین بردن ما از ACL صحت ندارد / نفت مدارکش را جهت تایید AFC ارسال نکرده کلوب نفت/ فدراسیون فوتبال

در حالی که فدراسیون فوتبال اعلام کرد کلوب نفت هیچ گونه سند و مدرکی جهت کسب مجوز حرفه‌ای از سوی AFC و حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارسال نکرده هست، مسوولان کلوب نفت

از بین بردن ما از ACL صحت ندارد / نفت مدارکش را جهت تایید AFC ارسال نکرده کلوب نفت/ فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال: نفت مدارکش را جهت تایید AFC ارسال نکرده کلوب نفت: از بین بردن ما از ACL صحت ندارد

عبارات مهم : ارسال

در حالی که فدراسیون فوتبال اعلام کرد کلوب نفت هیچ گونه سند و مدرکی جهت کسب مجوز حرفه ای از سوی AFC و حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارسال نکرده هست، مسوولان کلوب نفت اعلام کردند که کارها در حال پیگیری است و آن ها در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می کنند.

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) آخرین مهلت تیم های ایرانی جهت ارسال مدارک حرفه ای ارزش به AFC هست. آن ها تا ساعت ۱۴ وقت دارند این مدارک را ارسال کنند.

از بین بردن ما از ACL صحت ندارد / نفت مدارکش را جهت تایید AFC ارسال نکرده کلوب نفت/ فدراسیون فوتبال

طبق اخباری که از فدراسیون فوتبال به دست آمد، کلوب نفت طلاییه هنوز مدارکش را جهت تایید از سوی AFC به فدراسیون فوتبال تحویل نداده و با توجه به وقت کم باقی مانده تا ساعت ۱۴ به نظر می رسد از بین بردن این تیم از مسابقه های لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است است.

بیژن تاجیک، دبیر کمیته واگذاری کلوب نفت و عضو مجمع موسسه فرهنگی و ورزشی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با خبر از بین بردن این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: طبق صحبت هایی که من با جهانیان داشتم خبر از بین بردن نفت صحت ندارد. آن ها کارهای ارسال مدارک را پیگیری می کنند و این طور که به نظر می رسد مشکلی جهت حضور نفت در لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.

در حالی که فدراسیون فوتبال اعلام کرد کلوب نفت هیچ گونه سند و مدرکی جهت کسب مجوز حرفه‌ای از سوی AFC و حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارسال نکرده هست، مسوولان کلوب نفت

او راجع به بدهی های کلوب نفت تصریح کرد: طبق صحبت هایی که من با مسوولان کلوب داشتم پرسشها بدهی هم در حال بر طرف شدن است.

با توجه به صحبت های تاجیک از سوی مالکان موقت کلوب نفت به این نتیجه می توان رسید که مالکان موقت نفت مدارک مورد نظرشان را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده اند ولی مسوولان فدراسیون از وجود چنین مدارکی بی اطلاع هستند. احتمال دیگری هم که وجود دارد این است که نفتی ها هیچ مدرکی به AFC ارسال نکرده اند و تنها جهت خروج از فشار ناشی از از بین بردن از لیگ قهرمانان آسیا این صحبت ها را عنوان کرده اند.

هم چنین سعید فتاحی، مسوول کمیته مسابقه های شرکت لیگ در گفت وگو با ایسنا، راجع به اوضاع مالکیت کلوب نفت، اظهار کرد: در حال حاضر منتظر هستیم تا مالک کلوب از سوی کمیسیون ماده “پنج” به ما اعلام شود. مجوز یک ماهه اولیه که جهت جهانیان صادر شده است بود به اتمام رسیده و باید این مجوز دوباره تمدید شود.

از بین بردن ما از ACL صحت ندارد / نفت مدارکش را جهت تایید AFC ارسال نکرده کلوب نفت/ فدراسیون فوتبال

رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان پایتخت کشور عزیزمان ایران و عضو کمیسیون ماده “پنج” روز شنبه در گفت وگو با ایسنا، راجع به مراحل تمدید مجوز فعالیت کلوب نفت به نام حمیدرضا جهانیان، تصریح کرد: تاکنون هیچ نامه ای از سوی مجمع موسسه فرهنگی و ورزشی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران به ما ارسال نشده هست. در جلسه ای که ما با عماد حسینی و تاجیک در خصوص تعیین وظیفه اوضاع کلوب نفت داشتیم قرار بود آن ها به ما اعلام کنند که چه کسی مالک کلوب نفت است.

واژه های کلیدی: ارسال | ایران | ایرانی | فوتبال | فدراسیون فوتبال | لیگ قهرمانان آسیا | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار